2015-06-12 Statusupdate - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Klaas-krant - WaarBenJij.nu 2015-06-12 Statusupdate - Reisverslag uit Amman, Jordanië van Klaas-krant - WaarBenJij.nu

2015-06-12 Statusupdate

Blijf op de hoogte en volg

12 Juni 2015 | Jordanië, Amman

Inmiddels ben ik behoorlijk gewend aan hoe alles hier gaat. Daarmee is mijn leven een stuk saaier geworden. Ik heb eigenlijk niks meer te vertellen. Ik besteed m'n tijd aan lezen, dingen voor m'n studie afmaken en het nieuws bijhouden. En af en toe wat gezelligheid maken. Niks om de hele wereld mee lastig te vallen dus. Vandaar mijn radiostilte.

Het komt dus vooral omdat ik wacht op toegang tot het vluchtelingenkamp waar ik heen wil. Die toestemming heb ik vorige week maandag aangevraagd. Het zou maximaal twee weken duren, dus komende maandag ga ik verhaal halen.

Het klinkt misschien frustrerend, dat wachten, maar eigenlijk is het heerlijk. Ik kan het iedereen aanraden die eens wat rust aan de kop wil, of die een thesis moet schrijven. Pak je koffer, stop er niet al te veel in, en vertrek naar een mooie stad ergens ver weg. Je hebt opeens alle tijd van de wereld en veel minder afleiding. Ondertussen kan je een beetje cultuur snuiven, eventueel de taal een beetje leren, en kom je een hoop boeiende mensen tegen. En de mensen uit Nederland die je echt wil spreken, spreek je toch wel.

En wat kosten nou een hostel en een vliegticket, in verhouding tot een paar maand studievertraging?

  • 13 Juni 2015 - 15:53

    Monique:

    Dat is nog eens een heerlijke studentenredenatie. Lekker van genieten toch?! Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 April 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 9907

Voorgaande reizen:

28 Mei 2015 - 23 Augustus 2015

Onderzoeksstage Al Zaatari

Landen bezocht: